27 december 2012

secret santa - the final episode

werd ik vanmorgen toch wel niet uit mijn bed ge-gsm'd door de postbode, zeker!
nee, 't is nidakik mijn nummer aan janenalleman geef, maar sinds de verschillende montages en demontages van mijn deurbel is het onding tijdelijk defect, dus had ik een vriendelijk briefje aan de deur gehangen om mij te bellen. en da deedie dan ook vanmorgen.

ge raadt nooit in hoeveel seconden ik in mijn kleren geschoten ben, mijn haar gekamd heb en mijn mascara-van-the-day-before weggeveegd heb. het zullen er ni veel meer dan dertig geweest zijn. (ja, het stinkbakkes moest meneer facteur er wel efkes bijpakken.)

enfin, we dwalen af. wat ik eigenlijk wilde zeggen, is: mijn secret santa kadooke is gearriveerd!! mijn santa heet tamara en ze blogt over haar patatjes :) en haar kadootjes zijn echt leuk!!


en voor de curieuzeneuzen, dit is wat ik begin deze week opstuurde:
(ik ga ervan uit dat mijn santa-victim haar pakketje ondertussen wel ontvangen zal hebben)


 
voor de volledigheid: wat die handmade cirkelsjaal betreft > all credits to kelly, die het idee en de uitvoering met een klein beetje assistentie van mij in goeie banen leidde.

happy holidays, y'all!

grtz,
L.

2 opmerkingen:

  1. zaaaaaaaaaalig lief!! topkadootje hé :)
    schoon oorbellekes, die passen bij u (en hopelijk ook bij uw outfitjes :p). en den to do boek, ja, het moest ervan komen hé ;) daar gade goe mee zijn!
    uw outgoing kadooke was uiteraard meer dan goedgekeurd!
    tis toch leuk hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel blij en opgelucht dat je het leuk vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen